Top Social

Image Slider

September in mesečne namere

petek, 06. september 2019


Na mesec september gledam kot novo priložnost, kot nepopisan list papirja, ki čaka, da ga porišem in popišem. 

Včasih se vprašam ali sem si v življenju zadala preveč ciljev, ali sem prestroga do sebe in se po nepotrebnem spravljam pod stres. Pa vendar, če bi odšla vstran od vsega kar sem ustvarila, dvomim, da bi bila srečnejša.

Velik navdih mi predstavlja Nina Gaspari, ki vsak dan znova lovi ravnotežje v življenju. Mar ga ne navsezadnje vsi? Nina ima eno krasno idejo, vsak mesec znova piše svoje namere in mislim, da ji precej dobro uspeva pri vpeljevanju v rutino. V mesecu marcu in aprilu, ko sem si jih tudi sama zapisala, sem totalno zabluzila in se jih nisem držala. Takrat sem bila nad sabo zelo razočarana, čeprav sem želela napisati objavo o svojem osebnem porazu, se nisem mogla pripraviti do tega. Sklepam, da sem naredila tri velike napake - preveč sem si jih zapisala, nisem jih imela na vidnem mestu, da bi me opominjale, in seznama nisem jemala dovolj resno, da bi se bolj potrudila. Ali mi bo z mesecem septembrom uspelo in jih bom postopoma uvedla v svoje življenje?

1. ZMANJŠAJ UPORABO TELEFONA IN VISENJE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

Veliko sem premišljevala kako bi se tega lotila, da bi se načrta dejansko držala. Poskusila bom, vsako soboto ali vsako drugo soboto po 15. uri naprej izklopiti wifi do nedelje zjutraj in med tednom vsaj malo zmanjšati uporabo. Bom videla kako mi bo uspelo.

2. PREHRANA IN TELOVADBA NAJ BOSTA ZLATO PRAVILO

Mesečni izziv s Sindi je bil zame osebno zelo uspešen, mogoče se ni poznalo toliko na mojih kilogramih, se pa je na mojem razmišljanju in počutju. Po dopustu v toplicah me je nekaj dni bolel trebuh, zatem pa modrostni zob, ob takšnih bolečinah nisem mogla niti razmišljati, kaj šele, da bi se pripravila do telovadbe. Moja namera je, da bi ponovno telovadila pol ure vsaj 4x na teden in se še bolj zdravo prehranjevala. Sicer pri prehrani nisem toliko popustila, ampak si še vedno prevečkrat privoščim nezdrav obrok. Do rezultatov pridem samo, če v svojo rutino vključim oboje, zato se morem nujno spraviti nazaj v red. 

3. VEČ SPANJA, MANJ ZABUŠAVANJA OB VEČERIH

Čeprav zelo rada spim, hodim prepozno spat. Nadvlada me občutek, ko zvečer želim narediti tisoč in eno stvar ter očitno rešiti svet, namesto, da bi se spravila v posteljo pravi čas in se enkrat za spremembo naspala. Telefon v postelji pred spanje zagotovo ne pomaga. Zjutraj bi lahko vstala pravi čas in si naredila makeup, ker imam kar nekaj izdelkov za potestirat, tako pa hitim vsako jutro in vse kar spravim nase je maskara. Moja večerna in jutranja rutina zagotovo potrebujeta ogromno spremembo. Kot uspeh si bom štela, če bom ob deseti uri zvečer v postelji in spala že ob enajstih.

4. ZAČNI URESNIČEVATI SVOJE IDEJE

V glavi imam nekaj idej, ki si jih želim uresničiti še v letošnjem letu. Priznam, da sem jih dala na stranski tir, ker me je malce strah in vem, da jim bom mogla posvetiti ogromno časa. To pomeni, da se bom mogla kakšni stvari odpovedati in delati na samodisciplini. Ampak dokler bom iskala izgovore, odlašala in se jih izogibala, kasneje jih bom uresničila. Moja namera je, da vsak teden svojim idejam posvetim vsaj nekaj ur časa in primem bika za roge. Prioritete!


Vem, da si nisem zadala lahkih namer, ampak so med seboj tako povezane in osnova, da jih bom lahko naslednji mesec nadgradila.


Pojdimo novim zmagam naproti. Si z mano? 
Kakšne so tvoje namere za mesec september?


Auto Post Signature

Auto Post  Signature