Top Social

Image Slider

Spremembe, ki jih želim uvesti v mesecu septembru

ponedeljek, 03. september 2018

Kam je švignil mesec avgust? Iskreno povedano, niti sama ne vem. Želim si, da bi že lahko pisala o zelo pomembni zadevi, ki se trenutno dogaja v najinem življenju, ampak so se zadeve na žalost malo zapletle. Čeprav se trudim čim manj obremenjevati, moja podzavest deluje popolnoma drugače. Upam, da se stvari čim prej uredijo, da se bo stres sprostil in bom veliko bolj mirna. Obljubim, da novico podelim takoj, ko bom lahko. 

V zadnjem času sem veliko razmišljala, prebrala nekaj knjig na temo osebne rasti ter prišla do sklepa. Nujno morem vpeljati nekaj večjih sprememb, da se v življenju premaknem naprej in splezam stopničko višje. Nikoli ne bom nehala delati na sebi, vedno bom iskala poti, da postanem boljša verzija sebe in živim čim bolj zdrav življenjski slog. 

Katere so tiste spremembe, ki si jih želim vpeljati v moj vsak dan?

MEDITACIJA ali JOGA - kar nekaj prijateljic mi je zaupalo, da z jogo uspešno premagujejo stres in ohranjajo dobro počutje. Nisem oseba, ki bi problemom pokazala sredinca in naslednjo sekundo odklopila vso negativo. Velikokrat mi pride do živega in zadeve premlevam, četudi nimam na njih vpliva. Poleg ostalih stvari je tukaj stres glede službe, ki je prisoten skoraj vsak dan - delo v turnusu, hrup, gneča, neprestano zvonjenje telefona, reševanje dnevnih problemov, možgani delujejo ves čas in po osmih urah včasih pridem domov izmučena. Stres je tihi ubijalec, delam v zdravstvu in pacienti mi velikokrat zaupajo svoje zgodbe. Samo jaz sem tista, ki lahko stres zmanjšam in poskrbim, da bo ta imel na moje telo minimalen vpliv. Za začetek bom poskusila uvesti jogo ali meditacijo trikrat na teden, vsaj 10 minut. 

TELOVADBA in ZDRAVA PREHRANA - po dopustu sem kar obstala na isti točki in se polenila. Trudila sem se jesti čim boljše, ampak je bilo vmes preveč nezdravih obrokov oziroma pregreh. Sladoled je bil brez dvoma moja šibka točka. V mesecu septembru ponovno začnem s čim bolj uravnoteženo in zdravo prehrano, če mi je uspelo pred dopustom, mi bo tudi sedaj. Moj cilj je prav tako telovadba vsaj trikrat na teden po 30 minut, najverjetneje bom ponovno začela s 21 Day Fix vadbo o kateri ves čas govorim. 

WIFI DETOX - ki je nujno potreben! Vse nepotrebne informacije preko družbenih omrežij mi polnijo glavo, zato včasih pozabim na tiste pomembne. Preveč časa zgubim na internetu, ki bi ga lahko porabila za druge stvari, npr. novo blog objavo ali branje dobre knjige. Mobilne podatke in wifi bom v času 'detoxa' izklopila, da me obvestila ne bodo premamila. Nisem še popolnoma sigurna kako bom razporedila 'wifi detox', mogoče en dan v tednu (nedelja) ali čez cel vikend in si določim 2-3 ure, ko bo brskanje po internetu dovoljeno. Imaš mogoče predlog? Kako ti vključuješ 'wifi detox' v svoj vsak dan?

UKINITEV MLEČNIH IZDELKOV - moja koža je v precej slabem stanju, sicer imam dobre dneve, ampak jih ni veliko. Počasi bo že eno leto odkar sem prenehala jemati kontracepcijske tabletke (predvsem zaradi negativnih stranskih učinkov in zdravja, odkar sem jih ukinila glavobolov skoraj nimam več) in nekaj mesecev za tem se je stanje na obrazu poslabšalo. Pojavljajo se mi mozolji in mašijo se mi pore kljub vsakodnevni negi obraza. Vedno bolj sem prepričana, da je vzrok hormonsko neravnovesje in upam, da bom lahko z ukinitvijo mlečnih izdelkov izboljšala svojo kožo. Vem, da bo težko, ker obožujem sire, skuto, mlečne namaze, jogurte, sladoled, itd., po drugi strani pa verjamem, da mi bo uspelo. Za začetek bom ukinila vse mlečne izdelke in pri tem upam, da se ne bom velikokrat pregrešila, saj se gre navsezadnje za moje zdravje.
P.s. če me spremljaš na Instagramu, sem pred kratkim objavila Violife veganski namaz, ki je odličen in zelo podoben kremnim mlečnim namazom.

DNEVNIK HVALEŽNOSTI - se mi zdi krasna ideja, čudovita spodbuda k pozitivnemu mišljenju. Pri kar nekaj osebah sem zasledila, da pišejo dnevnik hvaležnosti in verjamem, da sčasoma začneš gledati na stvari okrog sebe drugače. Vsak dan bom zapisala v nov planer vsaj 3 stvari za katere sem hvaležna.

V mesecu septembru želim narediti ogromen detox telesa in glave. Poskrbeti želim za svoje telo in dušo, ker brez zdravja ni nič. Ni pomembno koliko ličil imamo doma, ali potujemo na rajske destinacije, kaj se dogaja pri sosedu,... Telesno in duševno zdravje je tisto, ki je na prvem mestu, saj le tako lahko dosegamo zastavljene cilje in lovimo sanje. 

Kaj boš ti spremenila v mesecu septembru?




Kako sem uredila predalnike po KonMari metodi

torek, 14. avgust 2018

Uredi svoj prostor, 
spremeni svoje življenje. 

Kdo sploh je Marie Kondo, avtorica prodajne uspešnice Umetnost pospravljanja? Tudi jaz sem pred kratkim prvič slišala za njo. Marie je japonska svetovalka na področju pospravljanja in drugim ljudem pomaga pri urejanju njihovih domov. Že od majhnih nog je neprestano iskala nove načine, ki bi ji pomagali organizirati in pospraviti sobo oziroma njen dom. S KonMari metodo obljublja, da se dom pospravi le enkrat, to pa lahko dosežemo samo tako, da zavržemo čim več stvari, preostanek pa shranimo čim bolj preprosto in pregledno.

''Ko bo vaš dom pospravljen, se bo vaše življenje korenito spremenilo. In ko boste občutili, kako je živeti v resnično pospravljenem stanovanju, se bo uredilo vse vaše življenje. Nikoli več ne boste zapadli v kopičenje in nered. Temu rečem umetnost pospravljanja.'' 

Glavno merilo izločanja pri KonMari metodi je: Ali občutim veselje? Logično je, da zavržemo vse predmete, ki niso več uporabni, ter predmete, ki so zastareli (npr. oblačila, ki niso več v modi). Ostale predmete moramo prijeti v roke in se vprašati, ali nam vzbuja veselje. Če ga, ga obdržimo. Če ga ne, ga zavržemo. Torej, najboljše merilo, kaj obdržati in kaj zavreči, je zato, ali vam bo to, da ostane v omari, prineslo zadovoljstvo in veselje.

Ne bom se spuščala v same podrobnosti KonMari metode, saj bom o tem področju na blogu zagotovo še pisala. Predstavila ti bom kako sem uporabila njeno metodo v najinih dveh predalnikih. Na YouTubu sem pobrskala za vodiči, kako Marie zlaga oblačila. Na slikah se mi je njen način zlaganja oblačil zdel pregleden in urejen. Čeprav nisem začela s pravilnim vrstnim redom, sem se zaenkrat odločila, da pospravim in uredim le predalnika (zakaj samo predalnika?, obljubim, da več povem tekom meseca). Prvo moram omeniti, da sem imela zaradi knjige ogromno motivacije za pospravljanje, kar se pri meni zgodi redko. Spadam med tiste, ki zelo težko dolgo časa vzdržujejo doma red, verjetno zato tudi nisem dobra pri organizaciji časa. Verjamem pa, da ima pospravljeno stanovanje na življenjski slog blagodejen vpliv. Urejeno stanovanje - urejene misli - urejeno življenje, sama sem enakega mnenja. Pospravljanje in organiziranje mi ni vzelo ogromno časa in sem se ga lotila z veseljem. Nisem se spraševala ali mi oblačila prinašajo veselje, sem pa zavrgla vse, kar je bilo preveč ponošeno, je imelo luknje, mi ni bilo več udobno ali pa nisem že dolgo časa oblekla. Iz obeh predalnikov sva s fantom skupaj zavrgla za dve nakupovalni vreči oblačil.

Rezultat?
Ko odprem predalnik točno vidim, kaj imam v njem. Vse je pregledno, urejeno in lepo zloženo. Pomagala sem si s košaram oziroma organizatorji, ki sem jih že imela, in zagotovo pripomorejo, da je predal lepše pospravljen. Ko odprem vsak predal posebej, me dejansko pomirja, ker je vse tako lepo. Namen je dosežen in upam, da se bom še naprej držala pospravljanja po KonMari metodi.

Sem pa dobila vprašanje, ali niso majice po tem načinu bolj zmečkane?
Iskreno, ne vem. Zaenkrat sem zložila tako spodnje perilo, spodnje majice, pižame, hlače in fantove majice za doma. Nič kaj takega, da bi se obremenjevala ali je oblačilo zmečkano. Sem pa razmišljala, da kadar imam majico zloženo na dnu kupa in jo želim obleči, prej zmečkam še ostale, ki so pod in nad to želeno majico. Saj se ti je verjetno to že zgodil in veš o čem govorim, kajne? Marie pravi, da so majice na dnu kupa pod težo ostalih in se prej zmečkajo, medtem ko naj bi njena metoda majicam omogočila, da niso preveč stisnjene skupaj in imajo dovolj prostora. Oblačila, ki se rada zmečkajo ali pa jih ne želiš zložiti, lahko vedno obesiš v omaro.






 


Zaenkrat sem zelo zadovoljna z organizacijo in ureditvijo predalov. Priporočam branje njene knjige in zagotovo boš pri pospravljanju uporabila vsaj en njen nasvet. V prihodnjih mesecih bom veliko pospravljala in si urejala dom, saj si želim svoje stvari skrčiti na minimum. Nočem več kopičiti navlake, ali po domače rečeno ''hrčkati kramo''. Naj omenim, da imam na bralni listi tudi njeno ilustrirano knjigo Spark Joy, v kateri je še tudi narisano kako naj bi se lotil pospravljanja.


Si že preizkusila to metodo ali jo še nameravaš? Ti je všeč?
Sporoči mi, kako se ti zdijo na novo urejeni predali.



Iskrena izpoved | Moja zgodba o pozabljeni samozavesti, odvečnih kilogramih in pomanjkanju motivacije

nedelja, 22. julij 2018

Moja zgodba se začne skoraj štiri mesece nazaj. Odločila sem se, da ti jo danes zaupam, čeprav me je kar malo strah pisati o moji nizki samopodobi in osebnem problemu.

Dovolj sem imela izgovorov, kako druge punce lahko vse jedo in se ne zredijo. 

Krivila sem svoje hormonsko neravnovesje, čeprav je bila krivda v večini na meni.

Krivila sem celo modo, da delajo oblačila samo za suhe ljudi in ne za nas z oblinami. Vsakič sem se po nakupovanju počutila zanič, bila sem slabe volje in jezna nase ter na ves svet.

Naveličala sem si govoriti jutri pa res začnem, zdaj pa je res dovolj. Vse to so bile le prazne obljube in neizpolnjene novoletne zaobljube.

Jezna sem bila nase, da sem vsakič znova prehitro obupala, ker po mesecu ali dveh nisem videla dovolj dobrih rezultatov. Telovadila sem mesec dni, mogoče dva, in hitro našla izgovore, da sem pozabila na telovadbo. Kilogrami pa so se hitro vrnili in še kakšen dodaten zraven.

Dovolj sem imela, da se počutim nesrečno v svojem telesu, svoji koži in še nikoli nisem imela tako malo samozavesti kot sem jo imela 3 mesece nazaj. Niti moj nasmeh mi ni bil več všeč na slikah. Vse to me je samo še dodatno demotiviralo.

Se tudi ti najdeš v teh vrsticah?

KAJ SEM SPREMENILA?

Ne vem točno kaj je bila tista odločilna pika na i, ko mi je dobesedno preseglo, da se ves čas počutim slabo, spremenim pa ne nič. Prišla sem do tiste točke, ko sem si rekla točno ta trenutek bom nekaj ukrenila, da se nikoli več ne bom tako počutila. Obrnila sem se na Sindi in začutila, da mi bo z njeno pomočjo uspelo. Potrebovala sem veliko brco v rit in mislim, da so bili izpisani kilogrami na tehtnici dovolj dobra motivacija. Sindi je noro prijazna punca, prava motivatorka in velik vzor. Napisala mi je jedilnik in ves ta čas mi je bila na voljo za vsa moja vprašanja. Obe sva se strinjali, da je moj cilj zdravo življenje in prehranjevanje na dolgi rok z občasnimi ''pregrehami'', ki bodo za dušo (torej 80% zdrava prehrana, 20% hrana za dušo). Njenega jedilnika sem se res striktno držala in zraven vključila vadbo. Večinoma sem telovadila Focus T25 in 21 Day Fix ter v dnevni sobi na eliptičnem trenažerju. Odlične telovadbe najdeš tudi na YouTube kanalih FitnessBlender, Rebecca-Louise, XHIT Daily,... Rezultati so se počasi začeli kazati, imela sem vedno več motivacije in vsak dan sem se počutila boljše.

Ne verjamem v čudežne napitke, še manj pa v diete, ki se pri meni z razlogom nikoli niso dobro odnesle. Ker dejansko se ne! Sama vidim edino pot v spremembi načina življenja. V zdravi prehrani in gibanju, z občasnimi obroki za dušo, ker živim le enkrat in sem po srcu gurmanka. Vse je v glavi samo odločiti se moraš kaj ti pomeni več - zdravje ali fast food? Najtežje sem se odpovedala sladkorju, ker sem skoraj vsak dan pojedla nekaj sladkega, v službi in po kosilu. Ko sem se dejansko zavedala, da v dnevu le nisem pojedla tako malo sladkarij kot se mi je sprva zdelo, me je streznilo. Želja po sladkem je še vedno prisotna, se pa trudim in borim proti njej. Verjamem, da mi bo uspelo. Vse se da, če se hoče, le tvoj cilj ti more bit pomemben in te tako močno motivirat, da si pripravljena v svojem življenju narediti spremembo.




MOJI REZULATI po skoraj 4-ih mesecih

Teža: - 9 kg
Roke: - 5 cm
Prsi: - 8 cm
Trebuh: - 12 cm
Pas: - 12,3 cm
Zadnjica: - 11 cm
Noge: - 11 cm

Rezultati bi lahko bili boljši, če bi še bolj pridno telovadila in v zadnjem mesecu naredila manj pregreh s sladoledom. :) Sem pa kljub temu ponosna nase, da še vedno vztrajam na tej poti in imam še večjo motivacijo ravno zaradi rezultatov. Občutek, ko mi je uniforma v službi prevelika (pred tem mi je bila noro opeta) in ker bom mogla jeseni kupiti nove kavbojke, je neprecenljiv. Moj manjši cilj do morja je, da pridem na okroglo številko - 10 kg. Zadnji teden bom dala maksimalno vse od sebe, po dopustu pa me še čaka delo. Naslednji cilj bom danes zadržala zase in ti ga zaupala kdaj drugič.

Verjemi mi, takšna pot ni enostavna in tudi ne sme biti! Da obrneš svoje življenje na glavo, narediš nekaj dobrega zase, to je pravi projekt, ki zahteva ogromno truda, fokusa in močne volje. Ja, tekel bo pot, mogoče zraven tudi solze, ob telovadbi preklinjaš od bolečin, še posebej naslednji dan, ko se zbudiš z musklfibrom. Ampak je vredno vsake minute, ki jo nameniš zdravemu stilu življenja. Čaka me še dolga pot do cilja, vendar se je veselim. :)

In ne pozabi tudi če kakšen teden ne gre vse po načrtih, če se prekršiš večkrat kot si želela, nič hudega. Še vedno je tukaj nov dan, nov teden, samo vztrajaj in ne obupaj! Bodi vsak dan boljša, tudi padci ti bodo na koncu pomagali, da prispeš do cilja. Uspelo ti bo, kot je uspelo meni. Na koncu boš neverjetno ponosna nase, nova samozavest in dobro počutje sta neprecenljiva.


Sindi, iskrena hvala. S tvojo pomočjo mi je uspelo (mi še vedno uspeva) doseči nekaj, kar si še pol leta nazaj nisem predstavljala, da bom zmogla.


Končno mi je spet všeč moj nasmeh in počutim se bolj samozavestno v svoji koži, ni ga boljšega občutka.

Auto Post Signature

Auto Post  Signature